Prensannesiyimm aLmisMomSs Ben humana kullanıyorum canım internetten sipariş veriyorum istersen similac kullana bilirsin
Arzuemirhan aLmisMomSs bnde bulamıyorum gold 2 klasık bebelac aldım gold ile klasik araaındaki fark sindirim kolaylığı kabızlık yaşarım diye düşündüm ama şükür olmadı
Esra3772 Prensannesiyimm tasadüfen gördüm yazdığınızı, ben de mama değiştirmek için 2 numara humana deneyecektim ama 2 numaraya glikoz şurubu koymuşlar belki dikkat etmemişsinizdir diye haber vermek istedim. Çünkü 1 numarada yoktu devam ediyorsanız belki dikkatinizi çekmemiştir
Prensannesiyimm aLmisMomSs Evet canım ben memnun kaldım Humananin fiyatı hiç değişmedi şimdiye kadar internetten kolaylıkla buluyorum similacta çok güzel bebeğim severek içiyordu Humana geçti elimize ona devam ettim ama o da çok güzel
Echche Arzuemirhan burda yorum okumuştum dogru mu acaba yaa? Normal bebelacta nişasta ve seker varmış ondan iyi değilmiş diye. Goldda yokmuş. Bilen aydınlatsın lütfen ona göre alalim ben de mama bulamıyorum
Kavinsmom Bulanlar balık kokusundan şikayetçi bilginiz olsun, burada çok yazan var görüyorum bu mamadan dertliler. Similac öneririm
tavsanveannesi Sma kullanabilirisniz çok kolay bulunuyor ve anne sütüne en yakın sma nın olduğunu söylüyor doktorlar
Esra3772 Prensannesiyimm ne demek sadece bilgin olsun diye yazdım 🤗 ben o yüzden vazgeçtim hippe devam ediyorum fiyatı yüksek ama en azından daha temiz 🙏🏻
Prensannesiyimm Esra3772 bakiyim canım ala bilirsem ondan alırım arastiriyimm çok sağol sen demeseydin haberim yoktu 1 numaraya baktım ama aynı diye 2 ye bakmak aklıma gelmedi 😊
Efekusunannesi aLmisMomSs bebelac üretilmiyomuş artık eczacımız öyle söyledi firma ile görüstüm dedi covidden dolayı üretim sıkıntısı varmış ösellikle 2 nolu mamalrda hatta bir daha çıkarmaya bilirlermiş bn sma aldım çok memnun kaldım bebeğim 3aylıktan beri mama ile besleniyo sütüm kesildiği için sma daha iiyi geldi bana daha doyurucu sanki bebeğimde daha çok sevdi fiyat olarakta bebelacla yakın birbirine sizde bi arastırın istersenz
Damla29 aLmisMomSs bizde 1 bulamıyoduk stok yaptık 1 bucuk aylık mamamız var ama 2 nasıl olmaz bende ne kullanıcsm düşünüyorm kara kara
Elif00 aLmisMomSs bizde bebelac kullandık piyasa da bulamadık. Şimdi sma veriyorum sma kullanabilirsiniz
aLmisMomSs Elif00 peki kaka da değişiklik oldu mu yada tadını sevmemezlik birde hangisini kullandınız smanın
Egurbuz20 Esra3772 yengem kullanıyordu onu çeşitleri varmış humananın dedi büyük oğlu şeker hastası olduğu için bunda şeker hiç yok diye kullanıyoruz dedi