ikibebekli_anne arkadaşlar bebeğim 1 yaşında yürüyemiyo koltuk kenarında yürüyo sadece, bence bu problem degil ama gün içinde 4-5 defa düşüyo dengesini kaybederek, sizce normal mi
ADT ikibebekli_anne normal tabi ki desteksiz yürüdüklerin de bi süre düşüyolar yani tam sağlamaları zaman alıyo korkmasını sağlamayın düştüğünde tepki vermeyin bence korkuyo sonrasında cesaret etmek zor oluyo