Merhabalar kzıım 15 aylık ve doktorum bu kontrolde Şubat sonunda balık yagını bırakmamızı soyleıdi yasından bu yana verıyorum fakat o arada aşı olduğu ıcın kızım durmadı ve soramadım sizlerden de fıkır almak istıyorum sizler de böyle kullanıp bıraktınızmı acaba yoksa devammı etmek gerekır ben devam etme taraftarıyım açıkçası neden bırak demiş olabılır sizce kullanan anneler yardım edersenız çok sevınırım teşekkürler ( nutrigen omega 3 ) kullanıyorum