Arzuemirhan aynı durum bizde de var cok az yapıyor turuncu lekelı oluyot ama cocuk cok da terlıyor doktora hep soruyorum artık bıktı bır sey olmaz dıyor baktırdık bobreklerine idrarına bir şey yok . Beslenmeden degıl cunku iyi besleniyor bir aydır ek gıdaya gecınce emin oldum ondan da. Su da veriyorum ama aynı. Doktor terleyen cocuklarda olur bıyle bır sey yok dıyor gunde dört kere yapsa yeter az bile yapsa diyor. Bence sen de sıkıntı etme benımki iki aylıktan beri boyle suan beş ay doldu . Terlemeye basladı ıkı aylıkken ve boyle ıdrarı. Sizinki kac aylık