emation55 Kızlar damlayı aksam kullnamaya başaldm bebeğim deliksiz uyudu acaba damla mı ağr geldi sizdede oldu mu bu durum
ADT emation55 bizi rahatlatan tek damlaydı anne sütünü tolere edemeyen bebekler kullanıyo rahatladığı için uyur sorun yapmayın
Synmannesi emation55 ilk bir gün iki gün normal sonra cin gibi oluyorlar vücid alışıyor benim de bebeğime nurse harweys şurup yapmıştı 3 gün düzeldi hiç uyumadı ve 🤣
Mirosumm emation55 canım benim kızım şuan 3 aylık . 1 aylıktı gazlı ve çok kustuğu için doktorum vermişti ilk başta he emzirmeden önce 4 damla veriyodum daha sonra doktorum 5 damla dedi. 2 haftadır kullanmıyorum çünkü gazını rahat çıkartıyo ve hiç kusmuyo . Bebeğini rahatlatır mışıl mışıl uyur🥰
Kavinsmom Yok olmadı ama bebeğe rahatlama gelmiş olabilir gerçekten çok işe yarıyor. Bizimki anca düzeldi.
Kavinsmom emation55 her emzirme öncesi 5 damla ile başladık 2 damlaya kadar düşürüp bu ay bıraktık. Totalde 3 ay aldım biraz pahalı ve bir ay gitmiyor bütçenizi ona göre hazır edin ama fayda görürsünüz inş
Anldnmzz Bana doktor gunde 4 kez 5 er damla demisti. Bugun gittigim doktorda her emzirmeden once 4 damla ver dedi. Ama rahatlatiyor. Bizde cok gazliyiz artik daha kolay cikariyor
emation55 Anldnmzz üzerinde her emzirmeden önce 8 damla dior ama ben azalttm 5 damla vericem artık ağır mı geldi rahatladımı bilmiorm kndmi suclu hisstm valla
Denizkiziii Relactaz kullanmaya baslayınca bş anda başka bir bebek gibi oluyor:) normal bebekler gibi ilk bi kaç gün daha uzun uyuyor ama sonrasıda gazını kendş cıkarıyor daha sakin bşr bebek oluyor relactaz muhtesem 3 aylık olduk hala kullanıoz
ADT emation55 biz bırakalı baya oldu 13 aylığız şükür gazı atlattık Her emzirmeden önce 6 damla ama benim sürekli emmek istediği için ben 4 saat 5 saat dolunca tekrar veriyordum ama gece beslenmesinden önce mutlaka vermeye dikka ettim