Sssbll emzirilmesi iyiyse normal gayet, yatarken ağlarken vs bazen yükseliyor yani kapanmış gibi gözükebiliyor fakat tekrar eski halini alıp çöküyor. Sussuz kalmadaki çökme ayrı bişey. Kilo alımı iyiyse kü anne sütü bol su zaten önemli bişey değildir