Arkadaşlar merhaba Sizlere birşey danışmak istiyorum Adetim 13 gün geçti hiç bir adet belirtisi yok ve akşamları anlık tansiyonum düşüyor basım dönüyor sürekli ara ara midem bulanıyor. Ama 2 tane gebelik testi yaptım ikiside negatif çıktı benim gibi olan varmı biri 4 yaşında biri 9 aylık iki tane oğlum var yeni bir genelige hazır değilim şuan