E011 Ben yaklaşık 15 sene evvel taktırdım, teller cıktıktan sonra tekrar kayma olmasın diye doktorum dişlerimin arkasına tel yapıstırdı. Bu tel kendi düşene kadar kalacak dedi. Zamanla parca parca düştü şimdi hiç kalmadı. Dişlerimde kayma da olmadı şükür.