Merhaba.Oğlum 8 aylık süt yumurta beyazı ve sarısına alerjisi var başka şeylerede var ama şuan kanıtlanmış olarak bunlara var.Çok üzgünüm bebeğim bu ay hiç kilo almamış.Biraz benim korkaklığım biraz doktorun sözünden çıkmamam tecrübesizliğim herşey üst üste geldi.Gündüzleri ek gıda çok az yediği için gece sabaha kadar emiyor uyku düzeni yok doymuyormuş yavrum.Sabahları 2 yemek kaşığı karabuğday haşlaması 4 çay kaşığı lor peynir içine biraz anne sütü katıyorum bugün 1 tanede zeytin denedim bunların yarısını anca yiyor.Siz neler yapiyosunuz lütfen yardımcı olun.zeytini akşamdan suya bırakıyorum en yakın zamanda tuzsuz zeytin alicam.Kahvaltida ve diğer öğünlerde neler yapıyorsunuz.