gamzelininannesii Merhaba kızlar bebeğimin bonu bu şekilde isilik mi ondan da tam emin değilim çok kaşınıyor doktor ilaç vermedi ama yüzüne doğru ilerliyor nasıl geçer başına gelen oldu mu bebeğim 4 aylık salyasi çok akıyor ondan sonra olmaya başladı
Fndkzm gamzelininannesii oncelikle salya icin kesinlikle kehribar kolye öneririm her zaman takmalisiniz kucuk suan kolye takamazlae ama ben iki dolayip bilegine taktim hic cikarmiyorum dis cikarmada salya akmasinda huzurlu uyumada iyi uyudugunu herkez iddia ediyor gercekten salya konusunda belki inanmasi zor ama cikardigimda salyasi cok akiyor taktigimda cok az akiyor sizede tavsiye ederim eger bebeginiz pisik olduysa kirmizi cizgiler halinde vs seyler icin ben kesinlikle hametan diyorum boyun pisigi icin iki uc gun kullanin faydasini gorursunuz insallah
Prenses_annesi22 gamzelininannesii bizdede vardı mustele suryorm sureklı gextı öyle kuru cıkt olunca da oluyor ısılık yada cok kalın gıydıgınde oluyor kehrıbar var bnde ama henuz takmadım kuck dye
kelebek97 gamzelininannesii Canım benim kızında aynı oldu doktorum her gün yıkamamıbakanları söyledi. Bepanthol sensidaily kullanabilirsin çok rahatlattı bizi hemen 2 güne geçirdi isiliklerimizii
gamzelininannesii [url=https://resimlink.com/junUvxz][img]https://r.resimlink.com/junUvxz.jpeg[/img][/url]
Fndkzm gamzelininannesii kiyamam ya canim benim hametan dene kesin annesi cok gecmis olsun mutlaka kehribar kolye gercek olanindan biz instegramda tosun tesbih diye bi sayfadan aldik gayet uygun fiyatida baska yerlere gereksiz oara vermetin tavsiyem hayirli geceler🙏🏻☺️
Zey66 Çörekotunu kaynatın ılıyınca pamukla isilij olan yerlere sürün bi kaç defa uygulayın faydasıno göreceksiniz
gamzelininannesii Fndkzm Allah razı olsun canım inşallah faydasını görürüz yani bilemedjm de isilik mi pişik mi yoksa egzama filan mı doktorda etten olur dedi şimdi krem surmeyede korkuyorum sulanır iyice diye
gamzelininannesii Prenses_annesi22 kalın giydirmiyorum ev sıcak diye salya akıtmaya başladı ondan sonra böyle bı anda çıktı şimdi sudocrem surup pudra döktüm ama onunda pek faydası olmadı iyice yüzüne ensesine artmaya basladi
Fndkzm Prenses_annesi22 ayak bilegine yada koluna kullaniyorum bende iki defa sarinca sıkmıyorda rahatsizda olmuyor sizde deneyebilirsiniz ☺️
gamzelininannesii kelebek97 sizindemi boynunda vardı acaba isilik bende iki günde bir yıkıyorum havalar soğuk hemen hapşırma geliyor diye
Fndkzm gamzelininannesii benim kiziminda vardi yuzunde 2 aylikken canim ama kendliginden gecti acaba senin yedigin birsey alerji mi yapiyor oda aklima takildi 🙇🏼♀️
Fndkzm gamzelininannesii sudocrem poposuna iyi gelir bence boyunda hic faydasi yok birde bebek pidrasi olmasina ragmen hic tavsiye edilmiyor bence sende kesinlikle kullanma bebegine🙏🏻
kelebek97 gamzelininannesii Evet evet boynunda yanaklarında ensesinde sarışın olduğu için sac dipleri gözüküyor sac diplerinde bile vardı 😔 Evet benimkide günde 8-9 kere hapşırıyor ama bu hasta olduğu anlamına gelmiyormuş. Ben hala her gün yıkıyorum okadar çok rahatlıyor ki 😊 Saç diplerine bile sürdüm sensidaily krem.
Hayatgailesi gamzelininannesii bir kaç gun ılık suyla yıka uzerini kalin ortme canim bir hafta gecer insallah
gamzelininannesii Fndkzm işte çaresizlikten ne yapacağımı şaşırdım o kadar çok kızarıyor ki kasintidan duramiyor ağlıyor sürekli bende rahatlasın diye sürekli biseyler deniyorum