Aylizada Asafbugra eczaneden anason ve rezene çayı olarak almıştım.eczaneden sordurursanız verirler.bugün Meryem hort diye bi bitki önerdiler onu denedik bakalım o da uyku ve gaza iyi geliyormuş
arslaninannesi98 Asafbugra doktorumuz günlük 30cc kadar içirebilirsin ama hepsini birbirine karıştırma demişti. Ve kesinlikle aktardan gidip almıyorsun bebekler için özel satılanlardan alıcaksın demisti
kbrmeva Asafbugra canım ben kullanıyordum hatta kızım doğduğundan belli çok şükür iyi geliyordu mesela huzursuz olduğu dinemlerde küçükken iki üç kay kasigi veriyordum rahatliyordu şuan 21 aylık kullanmiyoruz
Aylizada Zsnbr ya sizin orda kullanıyorlar mı bu ottan bebeğe yada siz hiç kullandınız mı Diyarbakırlı bi arkadaşım bebeğine vermiş çok iyi geldiğini söyleyince bende vereyim dedim.
BugraCan27 Asafbugra 5 aylıktı veriyordum ben kendimde içiyorum bizi sakinleştirir rahat uykuya dalmasını sağlamıştı
mirayilknurtolga Asafbugra DilaraYigit1 yaaa burada var mı bilmiyorum ama kuzenim almanyadan bebek için rezene çayı gönderdi gündüz çayı tek rezene akşam çayı karışık. Haftada 1 veriyorum.
Ada_Deniz Asafbugra yeğenlerime verirdi ablam abim tak diye uyurlardı bizim kıza hayatta işlemiyor öyle şeyler ne anason ne rezene 9 aylığız bizde işe yaramadı
Asafbugra Ada_Deniz burda okuyordum bazilari çocuğu degsiik yapyr kimi uyandramyrm falan dedi acıkınca uyanıyor uykusunu almış oluyor aşırı vermyrm gündüz rezene iciyrm akşam anason
Ada_Deniz Asafbugra valla ben kimyon anason karıştırıp veriyorum işe yaramıyor aslında anason ağrı kesici olarak da kullanılıyormuş hemde gaz sancısına iyi geliyormuş ama bizde etkisi olmadı ya