Silao seni o kadar iyi anlıyorum ki 2 aydır aynı sorunu yasıyorm benimki 6 aylık gece sıkıntı yok gündüz hiç bir sekilde almıyor çığlığı basıyor resmen bende yıldım artk denemedğim emzirme pozisyonu kalmadı bende mama veriyorm gündüzleri sağıyorm bazen ama emmeye emmeye sütümün azaldığını düsünüyorum damakları cok kaşınıyor bu yüzden mi almıyor onu da bilemiyorm bu belirsizlik yoruyor zaten insanı, ben sanki bizimki anlıyormus gibi konusuyorm neden neden almıyorsn yahu neden die :) az önce bende bir post açtm belki yardımcı olan biri olur die :)