Su, elektrik ve doğal gaz abonelikleri için nasıl bir yol izlemeliyiz? Yeni binada ilk defa abonelik başlatılacak. Gerekli evrakları tamamladıktan sonra randevu mu alacağız? Ne kadar zamanda bağlıyorlar? Bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim :)