Merhaba annelerim bebegim 3 ay 4 günlük gözlerinde sürekli çapaklanma vardı göz doktoryna götürdüm çapak çok ve sulanıyordu göz kanalları tıkalı dedi ve damla verdi birde masaj önerdi mutlaka 1 yasına kadar geçer dedi ama geçmesse operasyon uygulanacagını söyledi aranızda böyle bisey yasayan geçiren carmı tecrübeleriniİ alabilirmiyim neler yaptınız geçtimi acaba ?