Sule77 bizimde 2 haftamız var yasına girmesine☺️ Aynı sorunu yaşıyoruz. Tam da beşikte ayağa kalkma döneminin etkilerini yeni atlattık derken ayrılık kaygısı dönemi başladı, normalde emziğini bulup uykuya devam ederdi ancak emziği ağzında olmadığında sinirlenip, aglıyordu. Emziği bıraktırmayı düşünüyordum ki hafifledi. şimdide uykuya direnme başladı. Maalesef en uzun 10-15 dakikada uykuya gecen oğlum 55 dakika rekorunu kırmaya zorluyor. Uyku danışmanımızla görüştüm ve bu ayda normal olduğunu 2-3 hafta saat rutinini bozmadan devam etmemi, uyku öncesi rutin sürelerini uzatmamı salık verdi 😢 gündüz uykusu için 10 dakika önce odasına geçerdik şimdi 25-30 dakika önce geçmeye çalışıyorum. Tek uyku bizim için henüz erken, çünkü dayanamıyor 2. uykusunu uzatmaya uğraşıyor oğlum. 15-18 ay arası tek uykuya geçişin normal olduğunu söyledi danışmanımız, okuduğum bir kitapta da en erken 13 ayı salık veriyordu.