3 buçuk aylık bebeğim var doğduğu günden beri emzik verdik o da aldı. Gerçekten severek emiyor, uykuya rahat dalıyordu, uyuyunca da atıp derin uykuya geçiyordu. Fakat birkaç gündür hem emziği istiyor hem de sürekli atıyor. Emziği geri verene kadar debeleniyor istiyor verince çok kısa süre içerisinde atıyor tekrar döngü gibi başa dönüyor. Bilhassa geceleri. Ne yapmam lazım? Bu durumu yaşayan var mı acaba