Bebeğimiz 3 bucuk aylıkken yumurta alerjisi teşhisi kondu. Vücudundaki kızarıklıktan kuruluktan sonra inanılmaz huysuzlaştı. Şu an 5 aylık olmak üzereyix uyku gerilemesiyle de beraber inanılmaz huysuzlaştık. Ne kucakta ne yerde asla durmuyor. Genelde böyle şikayetler var mı alerji bebeği rahatsız eder mi bu kadar. Diyeti de uyguluyorum ama🥺