Dün aşı esnasında hemşireye sordum vegaferon için herkes kabızlık yapıyor diyorlar diyo yok dedi sadece bebekler sindirmek istemiyor onu dedi ileriki dönemlerde portakal suyuna falan karıştırıyoruz dedi ama mesele ben her şekilde kabız da olda olmasada zeytinyağı veriyorum bir çay kaşığı onu önlüyorum