Gulerbugrak dogum sekliniz ile kanamalarınızın baglantısı yok. 40 geçirdikten sonra doktorunuza kontrol olmalısınız ( benğm doktorum kontrol etmişti) rahminiz hala kücülmeye devam ediyor olabilir, kücülürken kist vs varsa onlar da kanama olarak atılmıs olabilir. İlk yıl ve takibindeki yıl emzirmek veya hormonal degisiklikler nedeniyle regl olmamak veya düzensiz olmak cok normal ( yılda 1 kez rutin kontrol şartıyla) saglıkla büyütün.