Kızım 2 buçuk aylık, normalde hep 2 saatte bir doyururum emziririm ama dünden beri yine aynı 2. Saatinde kalkıyor ama emmiyor ağlıyor gazı var sanıyorum gazını da çıkarıyor emziği verip sallayınca uyuyor. Acaba beslenme aralarını 3 saate mi çıkarmalıyım aç olmadığı için mi istemiyor