iremm__2 Masalciiii ben bazen tutmuyorum kendi elini koyuyor emiyor sadece bazen göğsüm acıyor bebek rahatsız olursa kendini çekiyor zaten
HSena Masalciiii evet tutmalısınız göğsünüzün ağırlığı bebeğinizin çenesine geleceği için yorulup daha az emer burnuda tıkanabilir