Yagmurunbebegi Bebeğimi emzirirken elim gözüne ya girdi ya çarptı bişe oldu çok ağladı şimdi gözü kısık gibi duruyo. Çok üzgünüm bişe olmuş mudur? Google da korneası hasar görmüş olablir falan yazıyo napmalıym
Annekus Yagmurunbebegi gogle amca hep abartıyor zaten başın agrısa kanser yapıyor seni cok mu kötü gözü
LokumAnnesii Yagmurunbebegi gözü akıyosa küçüldüyse sulanıyosa korneası çizilmiş olabilir doktora götürün damla vericektir kornea kendini yeniliyor korkmayın kızımda kuzenin gözünü çizdi ordan biliyorum 6 aylıktı
Annekus Yagmurunbebegi bitanem gene icinde sinmicekse götür doktora ama eşinin parmagı sana gelse seninki de acır kısılır belki göz Kapagın şişer bilmiyorum ama sakin ol gene gitmek istersen git doktora
Ayprens Başlığı görünce uff dedim içimden🥺 görünürde bişey yoksa kanlanma veya farklı bişey sanmıyorum bişey olacağını yaşarır bi süre sadece. inşallah Bişey olmaz
Yagmurunbebegi LokumAnnesii merhaba gözü akmıyo sulanmıyo sadece bi tık diğerine göre küçük yine de çizilmiş midir
LokumAnnesii Yagmurunbebegi evet canım çizilmiş olabilir bence bi doktora götür en azından bi damla verir