Acemiyim_anneyim 14 kiloydu işte 1 yaşında iken beni korkutmadılar hatta iyi dediler . İştahlı bir çocuktu , gereksiz bir kilosu yoktu çünkü ben iyi beslendiğinden emindim . Ekmek , makarna , muhallebi kilosu değildi . Sebze , et , tavuk , balık , bakliyat ve kuruyemiş ağırlıklı besliyordum . 14 aylıkken 14.500 kg olmuştu . 18 aylıkken de 14.500 kg dı . 24 aylıkken hemen hemen 15 kiloydu boyuda 95 cm . Eğer siz de sağlıklı bir şekilde beslediğinizden eminseniz korkmayın . Çocukluk çağında elbette ideal kilosunda olucaklar . Doktor test istediyse ihmal etmeyin