emation55 Kızlar epiduralli doğumdan sonra ağrı oluştu mesela eğilip bi iş yaparken mesela bebeğimin üzerini giydirrken uzun süre kalamıorm belim ağrıo ben epidurale bağliorm böyle bişi yaşayan oldumu
Ebruli101 emation55 ben de epidural yaptım genel sıkıntı bu sanırım sırt ağrısı bel ağrısı olmuştu bir dönem baya ilk başlarda daha çok zamanla azaldı çok şükür bende boyun düzleşmesi de var daha da çok oldu
Atalayse emation55 ilk aylarda agrısı cok oluyor ama vücut normale döndükce azalıyor ama geçmiyor oğlum 2 yasında hala agrı var ama ilk zamanlardaki gibi değil…
Nebicimanne emation55 ben şaşırıyorum ağrı var diyenlere , bende hiç yok nerdeydi bilmiyorum doğum yaptığım ilk sıralarda vardı sonra geçti gitti ☺️
Yasemnyusra Bende aynı şekilde doğum yaptım ayni sorun bende de var. banyodan sonra bebeğimi giydirirken bende uzun süre duramıyorum hemen ağrıyor bende ona bağlamıştım belden iğne yaptıkları için inşallah geçicidir