Merhaba kizlar 11 ay 2 günlük bebişim var ek gıdayı çok reddediyordu aşırı güçlükle verebildigim kadar veriyorum ama sanki artık doymuyor gece kalkıyor uyumuyor emzirdiğim halde huysuz davranıyor sürekli gelip emmek istiyor. Acaba sütüm yetmiyor mu birde ek gıdayı sevdirmek için ne yapabilirim?