Sinkus yok korkmayın yapmaz ben sürdüm ebeyede danışarak doktorlar reçetede etmiş bi kaç hastaya merak etmeyin hatta haftasonu doktora gittim dikişlerin çok güzel iyileşmiş dedi.bir zarsrı yok ince bi şekilde sürünce zaten ameliyat yaraları yada biyopsi falan sonrası olan yaralara veriliyor mikrop kapmasın iyileşsin diye eczacınıza da danışabilirsiniz.doğum bende travma olduğu için ilk doğumumda gidemedim dikiş muayanesine falan 8 sene sonra ikinci doğumumu yaptım 3 aylık kızım şuanda. Bunda mecbur gittim korksamda