Bussimm Arkadaşlar bebeğim 2,5 aylık … Alt tarafında diş çıkıyor bugün de huzursuzluğu başladı . Siz de de var kı böyle olan ? Erken diş çıkartan bebeğin dişleri erken çürür gibi bişey duydum … 😱
Ayseannesi Bussimm dişi mi gördünüz baya erkenmiş. 4.5 aylık bizim bir aydır salya ve aşırı kaşıntı herşeyi dişinde sıkıştırma var ama daha diş yok. Bende duydum öyle bşy
Pinar272727 Bussimm benım oğlum 1 yasında cıkarsın ilk dişini. Doktora götürmüştüm. Erken cıkarsa erken düşer, geç cıkarsa geç düşer demişti
aaayazgc Erken.cikmasi iyi değil.malesef nedeni de.erken.cikinca erken düşüyor ve diğer kalıcı dişler gelene kadar orasi boş kalıyor