Ikrabebek Doğduğundan beri sabaha kadar uyuyan bebeğim şimdi sürekli uykusunda ağlıyo. Emziğini veriyorum biraz kucağımda geziyorum sakinliyo uyuyo 1 saat sonra falan tekrar ağlıyo. Sabaha kadar sürüyo bu. Nedendir. 8 aya girdi başladı 1 haftadır hep böyle
Meryemce16 Ikrabebek bu aralar evde gergin bir durum yaşadınız mi. Bebekler strese girince geceleri ağlayarak uyanabiliyo. Tabi diş problemi yoksa.
Merve123456 Ikrabebek dis degilse de buyume agrisidir. Boyu uzuyordur ya da vucudunda bisey gelisiyordur. Mesela hatirlarmisiniz boyumuz uzarken dizlerimjz eklemlerimz nasil agrirdi.. oyle dusunun
Ikrabebek mrsgnss bizim de yeni üst 2 diş patladı 4 dişi oldu. Geçer dedim ama hemen 5. Diş de patlar mı
Mom04 Ikrabebek 10. Ay a girecez üst dişler patladı tamam rahatım derken 2 diş daha geliyor doğdu doğalı gece uykuları hep kötü ya gaz ya diş bi sabah a kadar uyuduğumuz u göremedim büyüdükçe düzelir diyorum daha da kötüye gidiyoruz ☹️
mrsgnss Ikrabebek 4,5 aylıkken beri devamlı diş çıkartıyoruz ya biz hemen geldi yan kesici diş patladı şuan geç geliyo o dişler normalde ama bizim bunlarda erkenci
Ikrabebek Tortilla daha yeni patlattı 2 üstü. Hiç mi ara vermicek ya. Biz de bebek de perişan oluyoruz
Ikrabebek Mom04 ya biz rahattık. Zaten mama içiyodu. Gece bile ben alarm kurup kalkıyodum yoksa hep uyuyodu. İlk alt dişler de rahattı. Bu iki üst bizi mahvetti. Patladı hala aynı yenisi mi geliyo acaba
Ikrabebek Meryemce16 yok her zamanki gibi normal. Eşimle kavga etmeyiz ki ondan etkilensin. Sadece blender çalıştırıyorum ona çok korkuyo ağlıyo. Bugün de babasıyla oynarken çalıştırmıştım yine de sıçradı ağladı. Gece Ondan korkup mu ağlıyo diye düşündüm
Meryemce16 Ikrabebek olabilir. Bebeklerin çoğu blender sesinden ürküyo baya. Dönem dönem olur böyle endişe etmeyin. Atak döneml2rinde d3 hassaslaşıyolar herşeye karşı