Kızlar bebegim tam 3 aylık. Bir haftalığına annemlere geldim değişiklik olsun diye. Ama kızım 3 gündür şiddetli ağlamaya başladı. Yanı bir anda çok keyifliysen nefesi kesilene kadar agliyor. Uykusu var gibi hissediyorum ama maks yarım saat uyuyor. Tam uyumadigi icin uyanınca yarım saat olmadan tekrar uykusu geliyor bu kısır döngü gun boyu sürüyor. Ağladığında hemen sakinleşmiyor. Gazını cikariyor kakasını yapiyor. 4. Ay atağına girmiş olabilir mi? Yada baska bilgisi tecrübesi olan var mi