pandemibebegi insanin kaderin de varsa oluyor, yaşıyorsun. Eşimle 1 sene korunmadik hamile kalmadım. Hiç bir problem yoktu ikimiz de de . Bir sene sonra hamile olduğumu öğrendim . Bir sene korunmadim düşün, nasibinde ne varsa onu yaşıyorsun kısaca tedbir senden taktir Allah’tan