ipekkizimbenim Arkadaşlar merhaba Kızım 6 ay 20 günlük. Keçiboynuzu özü kullanabilir miyim? 6+ tariflerde kullanmışlar ama internette hep 10 ay itibariyle kullanılabilir diyor.
Ily20 ipekkizimbenim sorunuzdan bağımsız ama keçiboynuzu özü ile pekmezi farklı seyler mi 🙄 pekmezi için 1 çay kaşığı verilebilir yazıyor bazı yerlerde ben tam 6 buçuk aylık olduk bugun basladım
Nehirim11 ipekkizimbenim aşçı anne diye bir sayfa var orda keciboynuzu özü 8.ay olarak gösteriyor ben bebeğime bi kaç kere verdim 6aylik bi sıkıntı olmadı
ipekkizimbenim Elizeliz Teşekkürler. Pandemiden dolayı doktora pek gitmiyoruz. Gittiğimizde de doktorlar bile alelacele gönderiyor. Bu tür soruları unutuyorum 🤦♀️
tosbikannesiii ipekkizimbenim pekmezi daha mı iyi ben bilmiyorum bende alıcam de bide kecibpynuzu almayayım mı
ipekkizimbenim tosbikannesiii valla bilmiyorum ki kahvaltılarında kullanmak için aldım. Şimdi 7. Ayda kahvaltıya başlayacağım. Bakalım bir gün denerim olmadi 😊
DenizAybrs Bende kullanıyorum canım bebeğim 6 aylık bana sanki tadı biraz ağır geldiği için çay kaşığının ucu ile damlatıyorum kahvaltılarına ama bir sorun yasamadım