Hanımlar sipariş etmeden önce foruma girip bu bez ile ilgili önceki postlara baktım ama sanırım yeni bir bez olduğu için kimse işe yarar bişey yazmamıştı ben yazayım belki birinin işine yarar 😊
Öncelikle bez ;
💯Yumuşacık ve ince bence molfix yeşil paketin tıpatıp aynısı bu yönüyle
💯Gerçekten söyledikleri gibi iç yüzeyi pamuklu sıvıyı güzel emiyor ıslaklık bırakmıyor
💯Bedeni de molfixin aynısı hatta ölçtüm iki bezi ikisi eşit enine de boyuna da
9 kilo olan oğlum için 4 numarasını aldım tam oldu ne dar ne bol ama 9-10 kilo üzeri iseniz 5 numaradan başlamanızı öneririm
💯Sızdırma yapmadı zaten molfixten bu yüzden vazgeçmiştim onun dışında memnundum ama çok sızdırmaya başladı. Tabi bunun da garantisini veremem daha yeni kullanmaya başladım.
💯Lastik izi çok yapmadı, bu konuda sleppyden çok çekmiş biri olarak söylüyorum. Klasik ince izler var tabi her bezde olduğu gibi ama aşırı bişey yok.
💯Ekonomik. 150 adet 4 numara bez+3 paket (60 lı) ıslak mendili 105 TL ye aldım Trendyoldan.
Bence kullanılabilir söylediğim gibi molfixten pekte bir farkı yok 💯💯
💯Islak mendil konusunda kesinlikle çok iyi ilk çıkardıkları beyaz sabun kokulu ve baby turco klasik ıslak mendili gibi berbat ince değil. Kokusu güzel değil zeytinyağı çalıyor ama rahatsız edici değil. Kullanılabilir.. Sleppynin ıslak mendili ile karşılaştırdığında onun ki kadar kalın değil onun ki kadar büyük değil.