Kuzey-41 Bebelac kıtlıkta anlamadım gitti ya battılar yada başka bişey var internettede baya fayiş fiyatta satiliyor ben bıraktım o yüzden başka mamaya geçtim
Kuzey-41 aLmisMomSs hero baby alıyorum ilk defa gördüm ebebekte var sadece bebelac ile aynı tadı oğlum sevdi