Sevim125 ilaydanurhvt sudocrem kullaniyorum canm 2 gunde iyilestirdi benim kizi oda tamamen göz göz yara olmustu pisikten kaniyordu iyilestirdi
ilaydanurhvt Sevim125 Vallahi herkes tavsiye etti şu sudocremi. Yarın alıp deneyicem inşallah işe yarar
CemreKerem ilaydanurhvt oksizinc ve hametan krem alın karıştırıp sürün . Oglum 14 aylık doğdu doğalı bu iki kremi kullanıyorum.. Pişik döneminde islak mendil kullanmayın yıkayın kurulayın ve 5 dk altı açık kalsın sonra bezleyin. Bezini de sık sık değiştirin.
yokbecanim ilaydanurhvt kızımla hastanede yattığımız dönemde çok kötü pişik olmuştu sanırım serumlardandı.oradaki doktor trosyd önermişti.kısa sürede geçirdi.geçtikten sonra da mustela kullanmaya başladım, tekrarlamadı
yildirimfamily ilaydanurhvt canim trosyd kremin adi kesnlkle tavsiye ederim ne kullandysam gecmemsti bu kremle 1 gune gecti bizm🙏
hlyeylul ilaydanurhvt travazol verdi doktorumuz bize geçirdi 1 tüpüyle 2 günde.bi de sudecreme iyi diyorlar
Birbilen ilaydanurhvt sudocrem çok iyi tavsiye ederim hemen geciriyor. Ama içeriği pek masum değil maalesef 🤦
Mel-sin Mühendisinoğlu sudocremi incelemişti içinde çok fazla kimyasal vardı. Ben Mor Desitin ve Travocort kullanmıştım çok iyi geliyor. Desitin mutlaka denemelisin. Gratis'te indirimde 15 TL idi bugün.
ilaydanurhvt Barismehtap ilk doğduğu zamanlar huggıes kullandım pişik oldu. Slepyy ye geçtim o da keza aynı şekilde pişik yaptı. Prima içlerinde en iyi gelendi
Sulegorkem ilaydanurhvt altını her aldığında bol bol suyla yıka birde alıştırma kilotları varya içi havlu olanlardan al onu giydir mümkün olduğunca o şekilde havalanmasını sağla birkez öyle olmuştu benim kızım bebentol kremle zeytin yağını karıştırdım( zeytin yağını ısıp soğuttum asiti gitmesi için) ve bol altını açık bırakıp havalandırdım birde bez değişikliği yaptım canbebeye geçtim 2-3 gün içinde baya azalmıştı ( gece her uyandığında altını değiştirdim)
Happybaby1 ilaydanurhvt çok kızarıklık varsa ve pişik kremi hafifletmiyorsa yediği birşeyden kaynaklı durum olabilir ya da emiyorsa sizin yediğiniz birşey de dokunmuş olabilir.Pişiğe çok benzer bi görüntüsü oluyor karıştırılabiliyor. Eğer pişikse mustelayı tavsiye ederim. Ama pişik kremlerinin hepsi iyileştirme özelliğindedir sadece içindeki katkı maddeleri tartışılabilir.
ilaydanurhvt Happybaby1 Bugun sudocremi ve mustelayı eczacıya soracam. Hangisi etkiliyse onu alıp deniycem. Tekrar geçmezse cildiye alacam
Anneyimbenanne ilaydanurhvt travazol çok iyi 2 sürüşte etki ediyo eczaneden alabilirsiniz doktorda yaziyo oğlum biraz tombul olduğu için boğum yerlerindeki pişik bi türlü geçmek bilmiyordu annem buda iyi gelir pisine sür dedi çok faydası oldu inatçı pisikde tavsiye ederim
Oznur ilaydanurhvt sutumu sagip üzerinde kuruduktan sonra kapatıyorum sabaha geciyir hic krem kullanmadim daha