ilaydanurhvt
Has zeytinyağını azıcık ısıtıp soğuttukdan sonra kullanmak gerekiyor aslında içindeki asit gidiyor ve böylece daha işe yarıyor öylemi yapmıştınız sizde?
Eğer ona ragmen geçmediyse sudacream öneririm pişiğe kalıp şeklinde sürün yedirmeyin beyaz kalsın ertesi sabah sönmüş olucaktır pişen yerler son olarak da ben kullanmadım ama çok çok övülen arko kremin yeşil tüp olanını deneyebilirsiniz geçmiş olsun💐💐