Merhaba arkadaşlar raporum bittikten sonra 2 ay yarım çalışma sonrası bugün ücretsiz izine ayrıldım.ücretsiz izindeyken ödenek alan arkadaşlar ödeme her ay düzenli olarak mı yapılıyor onu öğrenmek istiyorum Kasım’da basvurdugum yarım çalışma ödeneğin hala yatmadı bundada böyle bir gecikme söz konusu oluyormu ona göre bir ödeme planı hazırlamak gerekecek onun için soruyorum