lilosbebek Zeyno2 ben tutamadı biberona alıştı iki farklı silikon uç aldım olmadı sütü sağarak verdim düzenli sağlamadım sütte bitti mamayla biberona devam
KoalasMom Zeyno2 Slikon göğüs ucu kullanıyorum hala bebeğim 4 buçuk aylık, philips avent tavsiye ederim 🍂
Ygll Zeyno2 silikon göğüs ucu kullandım onunla başlayıp sonra ucu çıkınca hemen çıkarıp normal devam ederdim. Böyle böyle çıktı uçları. Ama zor Bi dönemdi pes etmeyin vazgeçmeyin eninde sonunda çıkıyo uç.