Mina_momy Kızlar merak ettiğim birşey var. Ablam sezeryan doğum olacak . Sezeryan olanlar aynı şekilde açılması oluyor mu alttan açılıp normal doğum yapanlar gibi kanama yaşıyorlar mı merak ettim de…
KahramanAnne Mina_momy Doğum sonrası kanama oluyor ama normal doğum kadar çok olmuyor benim 40 güne kadar sürdü kanamam ama az az leke lekeydi sonlara doğru açılma konusu hakkında fikrim yok ben direk sezeryana girdim alttan muayene olmadım
HSena Açılma olabilir o kişiyle alakalı zaten hamileliğin sonlarına doğru rahim kanallarında genişleme herkeste oluyor
Mom19 Mina_momy Planlı sezaryen doğum olucaksa açılma olmuyor.Kanama doğumdan sonra oluyor.Ben ilk sezaryen doğumu 42.haftanin sonunda ne açılma ne sancım vardı istekli sezaryen oldum.Soruyu doğru anlamışımdir umarım .Sonraki 3 dogumdada acilmam olmadı doğum sonrası kanama oldu .
mirayilknurtolga Mina_momy benim 1.5cm açılmam vardı doktor salmadı suni verdi açılmam ilerlemedi acil sezaryene alındım kalp atışlarından dolayı. Kanamamda oldu 40 gün. Bir arkadaşım 11 saat sancı çekti 9 cm açılması oldu ama doğum olmadı bebek tutundu o da acil sezaryen oldu. Onunda kanaması 40 gün sürdü.