Selam kizlarrr..biz hep mama takviyeli gitmistik yani emzirmeyi sutum az olsada birakmadim 2tane sorum olacak..kizim gece yatmadan mama aliyor biberonunu alir uyur.. bir de 12 de mama istiyor gunduz hic meme istememeye basladi zaten en basindan beri cok sukur beslenmesi cok iyi ek gidada yemedigi bir sey yok..son zamanlarda emmeyi istemeyince bende teklif etmiyorum bazen unutuyorum bile..versem emiyor ama kisa süreli..gece de mama hazirlanana kadr kisa sureli emiyor sorularim su
**1) sizce hata mi yapiyorum teklif etmemekle yoksa dogal surecinde birakti mi kizim ?? Yani istemeyen cocuga tepistirmek de dogru gelmesede bir yanim kesme diyor ama zaten var mi yok mu onu bile bilmiyorum
2) bugun hic emzirmedim mesela gogsumde bir doluluk falan yok mastit olur mu sagmak mi lazim?
Bir arkadasim var nasil biraktiracagni dusunuyor bizde de sanki dogal akisinda birakiyor ama ben mi ayrilmak istemiyorum kafamda deli sorular :)**
Sizin bebekler ne zaman birakti?
NOT: Emzirme konusu hassas bir konu bu konuda cok sıkıntı cektim.dogumda almadgm kilolari aldim mememi morarttim cift pompalarla gezdim yani bu nedenle emzirme uzerinde duyar kasacak anneliigini yuceltecek arkdslarim yorum yazmasin.. kotu hissediyor insan cunku..bunu cok yasadim.deneyimli annelerden yardim istiyorum🙏🌸🍀