Kizlar bebeğim 17 haftalik pztden beri bi haller oldu akşamlarımiz resmen kabus aksam olsun hiç istemiom akşamüstü sekerlemesinj iptal etti uyumuo oyle olunca aksam kaçta yaticak nasıl duzen olcak karisti mama içip oyle uyumak istio bende onu istrmyrm direk ye uyu yapınca gaz birikio zaten gaz problemi var üç gundur bunun kavgası var önceden mama içer yarim saat oynar gaz çıkar hikaye okur az emer beşikte kendi kendine uyurdu simdj nasıl uyusam diye kavga halinde 8 buçukta mama verdim uyuyakaldı uyandırdım gazını çıkarmak ve altını almak için delirdi sonra gülücükler saçmaya başladı oh dedik sonra yine ağlama uykusu geldi hadi artık gazi da çıktı uyutayim deli gibi ağlama memeye koy yok ayağa koy yok beşiği koy yok kucakta pisla yok sonra tekrar meme ve yorgun bitip memede uyudu
Nerde yanlış yapiom ne oldu ne oluyor yardım lütfen
Not, ver mamayi uyuyakalsin diyenler için dün akşam onu denedim yarim saat uyudu gazla uyandi uyku bölündü şekerleme de yapmış oldu böylelikle 11 e kadar uyumadi mizmizida çabası 🤦♀️🤦♀️🤯 yazdiklarimindan bisey anlasiliosa cevap bekliyorum 😒🤣🤣