Kizlar 15 ayi geride birakiyoruz cok sukur kizimin sagligi iyi. Ancak ben artik bittim tukendim esim de annem de bu isin ustesinden gelemedik. Doktor doktor gezdik hicbi cozum yok. Kizim emiyor. Gecede defalarca kalkiyorum o onemli degil ancak tekrar uykuya gecirmek icin gosterdigimiz caba ile hergun sabah oluyor. İnsan olan dayanmaz sadece bunu soyleyebilirm kisaca. Haftaya sali gunu uyku egitimine basliyoruz. Uyku Gunlugu tutmaya basladim bugunden. Bizim egitmenimiz izmirden. Ne olur bana dua edin bu isin ustesinden gelebileyim. Hic umudum yok. Kademeli olarak yavas yavas aglatmadan destekleri keserek ilerleyecekmisiz. 😭😭😭😭