Kızım 15 aylık geçen haftalarda hastalanmıştı kan tahlili falan yapıldı. Nötrofil 0.2 lerde çıktı. Bağışıklık sistemiyle alakalı bir şeymiş çok düşükmüş. Doktor hastalıktan kaynaklı da olabilir ama araştırılması lazım demiş Hematoloji bölümüne gitmemiz gerekiyormuş.
Konya da yaşıyorum. Başkent hastanesi ya da Medicana hastanesinde Bildiğiniz önerebileceğiniz bir doktor var mı ya da başka hastane de olabilir. Lütfen 🙏