Erzkaya kullanıyorum ve aldığım en iyü şeylerin başında geliyor. Bizim gibi hassas burunlular ve koku konusunda titiz insanların kurtarıcısı. Normal çöp poşeti kullanılmıyor, kendi özel poşetlerinden almalısınız ama bir paketi çook uzun gidiyor. Baya bereketli bir ürün yani. Bence kullanın, çok memnun kalırsınız.