Kozlar merhaba size yardımcı olmak ısterım bende sızın gibi bebegım tutmadı memeyı sonra netten emzirme danısmanı buldum aventın alıkondunuz önerdi kullandım ve belli bir zaman sonra memeyyi arada teklıf et ara ara dedı ve bebegım 4 yada 4,5 aylıkken tam hatırlıyamıyorum artık memeyı tuttu yanı boşuna sagmayın çok yorucu ve strestlı sagmak bende o yollardAn gectım sızde aventın aşkınını alın s olan inş kurtulursunuz sizde 😊