ertugrulbey19 Benim oğlumun da 1 yaşına kadar tüm testler negatifti , yalancı negatiflik olduğunu düşünüp diyet yapıyorduk . 1 yaşında da negatif çıkınca tüm diyetleri açmış , tamamen normale dönmüştük . 18 aylıkken belirtiler yine başladı , tam da sizin anlattığınız belirtiler . 23.5 aylıkken ilk defa tüm testler pozitif çıktı . 17 Aralık’tan beri katı diyette , şu anda 25 aylık .