Sütümü sapıp biberonla veriyorum bebeğime. Lansinoh kullanıyorum. Bir de philips avent göğüs kalkanı kullanıyorum. Neyden kaynaklı bilmiyorum ama göğüs ucu etrafım hep kırmızı oldu. Bir şeyler çıktı kaşınıyor. Süt aktığı için mi böyle, başına gelen var mı, çok kötü görünüyor