elvedamakedonyaaa hastaneye gitmeye çok korkuyoruz pandemiden dolayı , aralıksız 10 15 dk durmadan su fışkırarak kustum ve bir sürü kan parçaları geldi hem burnumdan hem ağzımdan çok korkuyorum
Fuathulya elvedamakedonyaaa bence ihmal etmeyin acile gidin bilemezsniz ne olduğunu önleminizi alarak giderseniz bir şey olmaz şakaya gelmez normal kusma değil kan diyorsunuz yerinizde olsam bir dakika durmazdım
antropologanne elvedamakedonyaaa Bu anlattığınız hic normal değil, hastaneye gitmeniz gerekir. Hepimiz korkuyoruz ama önlemimizi alarak gitmek zorundayız.
gizemito elvedamakedonyaaa Tabiki hiç beklemeden gidin lütfen. Bu ihmale gelebilecek bir durum değil. Şöyle ki pandeminin başından beri hamileliğimden ötürü her ay hastaneye gittik hatta belki 2 kere gittik. Hiçbir sıkıntı yaşamadık çok şükür.
Durukusunannesii elvedamakedonyaaa sen şakamısın bacım dediğin şey pandemiden önemlimi normal bişey değil bu zamana kdar asla yok corona var diyip hastane işlerimi aksatmadım..
Hohomoromu elvedamakedonyaaa çok geçmiş olsun başka şansımız yok gidin inşallh önemli bir şey değil dur 🙏🤲
Elifdurununannesi elvedamakedonyaaa böbrek taşından dolayı eşimdede çok kusma oluyordu taş yerinden oynadığı için oluyormus kan belki boğaz tahriş olduğundan dolayı olmuş olabilir ama riske atmayın doktora gidin biz gitmiştik çok şükür böbrek taşı oynayınca olabiliyormuş ama eşim aşırı sancılanıyordu evet pandemi var korkuyoruz ama sizin canınızdan önemli değil hiç birşey mutlaka doktora gidin
elvedamakedonyaaa canlarım 🙏🏻 dönemedim çünkü dün çok bir geceydi 🤷🏼♀️ hastaneye gidemedik , aile doktorumuzu aradık o ilgilendi 🙏🏻 kullandığım ilaçlar ağır gelmiş mide de kanama meydana gelmiş o yüzden ilaçlarımı kestiler 🙏🏻 mide ile ilgili bazı ilaçlar başlandı