Wommy benim bebeğimde de oldu. Enfeksiyon varsa zaten çocuk hiç durmuyor ateşi de oluyor bizde 41 e çıkmıştı ateş. Antibiyotik kullanmıştık malesef. Ateşi yoksa merak etme distendir. O da en fazla 38 derece ateş yapar. Bir de benim doktorum kulağını sakın kulak çöpü ile temizleme temiz tülbent tarzı bez ile görünen kısmı al, kulakları çok hassas olur çocukların çok uğraşmayın. Temizlemeseniz bile o Kir kendini atar dışarı dedi. Ateşi yoksa telaş yapma canım. Tez zamanda sıkıntısiz bir şekilde çıkarsın inci dislerini kuzucuk