Bebeğim 2 aylık. Ellerini yumruk yapıp ağzına sokuyor ve yalıyor. El ve ağzını yara yapacak diye korkuyorum. Okuduğuma göre erkenden de olsa diş çıkma belirtisiymiş. Yalamasını nasıl önleyebilirim, diş kaşıyıcılarıyla mı? Daha küçük olduğu için elinde bir şey tutamıyor.