Ssssssss ben çeyizime emsanın almıştım içleri soyuldu 3 yıl anca kullanabildim tahta kaşık kullandım hep ama blender çizmişte olabilir tavada ve pilav tenceresinde bir sorun yok ama onları az kullanıyorum o yüzdende olabilir bilemedimde bence emsan almayın çeliklerinde sapları soyuldu